loading...
روی خاک های کربلای ایران
دعای فرج
دعای فرج
محمد رضا میثمی بازدید : 18 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"لباس سرتاسر سفیدش مرا خیره کرد.مشغول بیل زدن بود.

صدایش زدم:\" تو همیشه بهم سر میزنی اما من نه! حالا اومدم ازت بپرسم وسایلت رو چکار کنم؟\"

بیل را کنار گذاشت و گفت:کدوم وسایل؟

گفتم:موقعی که گفتم زن بگیر نگرفتی!یه سری وسایل برات خریده بودم.دلم میسوزه وقتی به اونا نگاه میکنم!

باتعجب پرسید:چرا دلت میسوزه؟

گفتم:چون هروقت به اونا نگاه میکنم تونیستی!یک سال پیش اومدی گفتی صبرکن،بهت میگم چی کارشون کنی،حالا بگو!

با دست به خانمی اشاره کرد و گفت:\"این هم زن من!من ازدواج کردم!\"

به طرف همسرش برگشتم.ناگهان از خواب بیدار شدم....

(خاطره ای از شهید اسماعیل جمال معاون گروهان پیاده گردان موسی بن جعفر (ع) شهرستان سرخه/کتاب سبکباران)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب محمد رضا میثمی فارغ التحصیل رشته آموزش ابتدایی اهل شهر سرخه سمنان، به لطف خدا همزمان با گرامیداشت هفته شهدای فرهنگی و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت این وبلاگ رو راه اندازی کردم. از نظرات کاربران محترم برای ارتقای وبلاگ استفاده میکنم هنوز راه همان است و مرد بسیار است... خبر دهید که اهل نبرد بسیار است....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    تا چه حد شهدای فرهنگی استان سمنان را می شناسید؟
    ذکر ایام هفته
    ashoora_block_zekr">ذکر روزذکر روزهای هفته
    ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    اوقات شرعی
    اوقات شرعی
    گالری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 659
  • کدهای اختصاصی
    تاریخ روز
    تاریخ روز
    احادیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    کارنامه عملیات ها
    • نام عملیات:
      فتح‌ 5 (برون‌ مرزي)
    • زمان عملیات:
      25 فروردین 1366
    • مکان عملیات:
      منطقه‌ عمومي‌ چوارتا - ماووت‌ در شمال‌ استان‌ سليمانيه‌ عراق‌
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ قرارگاه‌ برون‌ مرزي‌ رمضان‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامي‌ و معارضان‌ كرد عراق‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      1500
    • اهداف عملیات:
      نفوذ و ضربه‌ زدن‌ به‌ توان‌ رزمي‌ دشمن‌ با بهره‌گيري‌ از قواي‌ جنگندگي‌ معارضان‌ كرد عراق‌
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس